Punkt Punkt Punkt

Jag har så mycket jag vill få ur mig, men så få ord att skriva. Jag vet inte hur jag ska formulera allt som snurrar och sker däruppe under det blonda håret..

Tänk vad människor som jag träffat i mitt liv påverkar mig och hur jag har blivit idag. Familj, släkt, vänner och killar.. Vissa har påverkat mig mer, andra mindre. Men ibland inser man att man är mer lik vissa än vad man tidigare trott och mer olik andra än man tidigare trott... Jag kan förstå vissa beteenden mer nu, för att jag själv kanske blivit lite mer sådan nu? Haha, jag vet att det här låter totalt obegripligt. Och om det är någon tröst förstår jag själv inte riktigt...
Det finns så mycket jag vill pränta ner med ord, men just nu vill inte fingrarna skriva.. Det är som de låser sig för att huvudet inte riktigt är redo än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0