Nya skor

Dagen började med lite träning. Somnade tidigt igår så va uppe med tuppen idag. Gott att va hemma o kunna träna igen=) Sedan bar det ut till överby. Skulle köpa skor. Och för en gång skull hitta jag det jag letade efter, plus några ljusstakar. Jag har nog alldeles för många värmeljusstakar egentligen. Men jag älskar ju tända ljus. Tänder ju ljus även när det är som varmast på sommaren. Me like!   Sedan bar det av till Italia med underbara Sofia. Så mysigt så. Fast jag tycker nog inte deras pizzor är lika goda längre tyvärr.. Har alltid älskat dem. Men nu har de börjat med tjocka bottnar. Det gillar vi inte.. Så nu får det nog bli att köpa pizza från annat ställe.. Men det va en mysig stund där ändå ihop med gumman=)

Måste komma på vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent. Vad ger man någon som fyller femtio? Det ska va något som hon kommer minnas. Kom gärna med tips. Men jag tror faktiskt jag vet vad det ska bli på ett ungefär iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0