känner så mycket

jag vet inte vad det är. men jag tar verkligen tillvara på den känslan som finns inom mig idag. en slags frihet. det som jag haft lite grubbler(ier) över det senaste har jag väl egentligen rett ut i min hjärna nu. kanske bara behövde de där tårarna igår. även om det inte va av den orsaken jag grät. men det blev kanske bara för mycket. Efteråt kändes allt bara så mycket bättre iaf. skönt. sedan har jag nog varit trött det senaste. så bara det att jag kan slappna av över att jag är lite ledig nu påverkar säkert oxå min tillfredställelse=) fan vad jag känner mig bra idag. den känslan ska jag verkligen suga i mig massor av medan den känslan sitter i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0