Jag vill göra något annat

Jag känner för någon slags förändring. Vad vet jag inte=) Trivs ju bra med jobbet och sådär, men det känns som jag vill ha någon slags kick. Något nytt måste hända i övrigt.

MIDSOMMARAFTON
Jobbade först till tolv. Här va det ju skitväder och åska o grejer. När jag slutat fixade jag lite käk handlade lite dricka och diverse saker som jag skulle ha med mig ut till Lysekil och midsommarfirandet. Hade en toppenkväll med gänget i Lysekil. Vilka jäkla dårar. Men shit vad jag skrattat. Stugan de hyrt låg riktigt fint med utsikten över vattnet och lugnt och fint område. Vi va nog de enda som verkligen firade midsommar! Kanonväder hade vi oxå=) Blev dock inget badande för min del, va alldeles för frusen för det igår. Nu har jag nyss kommit hem och ska ta en lugn kväll och bara va. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0