Halva tiden har gått sedan jul




Nu är det bara sex månader till julafton. Kalla mig knäpp, men de som känner mig vet att julen och julafton är den viktigaste tiden för mig på hela året. Älskar ju alla förberedelser inför julen och själva julafton när man myser med familjen. Man ska skippa all stress och press och göra det man själv vill, det är då man får den där julen som man alltid drömt om. Vill man inte flänga och fara runt, skit i det!  Korsstygnet med julmotivet på i bakgrunden på bilden gjorde jag till mamma när jag gick i högstadiet. Fint va? Bilden är förresten tagen i mammas lägenhet oxå. Den där krubban har jag och mina syskon lekt med mycket när vi va små=)  GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Linda Sasvari

Håller med, den tiden är jättemysig, ska bli extra kul nu när man har en liten. Kan tänka mig att han kommer bli rädd om vi har en tomte i år :)hehe



Får bli en tur till Ullared och handla julklappar :)

2009-06-24 @ 09:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0