Fotboll och ösregn

Fick tillslut låna bilen och åka o handla det mest nödvändiga. Sedan hade jag tänkt att gå och kolla på matchen ihop med allihopa. Men det vräkte ner o va inte jättesugen på att gå direkt då.så väntade till det lugnat ner sig och skyndade mig bort och fick sen nästan halva matchen iaf:P När jag gick hem hade det slutat regna. Lånade med mig två filmer av Christian. Den ena började jag se på.. funderar på om jag inte redan sett den.. antingen är den väldigt lik en annan film jag sett eller så har jag sett den tidigare.. Den heter Smoking aces iaf..

Har suttit o löst lite korsord nu på kvällen oxå. Är något jag alltid tyckt varit roligt. Har jag gjort sen jag va liten och mormor hade Allers. Först började jag med barnkorsordet för att sedan gå vidare till "Vi i femman" som det för lite äldre barn hette. Och när jag va hos farmor va det Allas som hon läste, så då blev det korsorden där.. Det har alltid funnits med mig korsorden. Väldigt avkopplande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0