Ännu en dag

Ja nu har man gjort denna arbetsdagen. Skönt. Fast det har gått fort och det är lika kul som vanligt.

Igår efter begravningen körde jag både träning och en promenad. Skönt att kunna fokusera på annat. Det känns som det kommer va lättare att gå vidare nu när man inte har begravningen framför sig längre..

På promenaden fick jag med mig både Magnus och Tobbe. Riktigt imponerad av att Tobbe orkade som inte brukar va ute o gå. Kul att han hade bra tempo oxå=)   Gillar inte att promenera med folk som drar ner hastigheten då blir jag uttråkad:P Innan vi gick ut och gick så va vi hemma hos Tina o Christian en sväng och lånade film. Himla söt är lilla Casper. Måste han fått från Tina, haha ;) 

Nu är det bara en dag kvar tills helgen.. Skööönt=) Men jag har faktiskt börjat piggna till lite nu. Kanske kommit ur min formsvacka. Hoppas.

Köpte en klocka idag, tyvärr får jag nog lämna tillbaka den, den va för stor i armbandet. Haha hade ju tänkt bli seriös o börja med klocka. Har nog inte ägt en på många år... Men det kanske är vuxenpoäng på det? Jag hade ju tänkt växa upp..  liiiiiiiiiiiite iaf.. inte för mycket dock =)

konstiga saker händer, men jag mår fint



Kommentarer
Postat av: beatrice - foto , vardag & klädere

hej idag är det http://maatilda.blogg.se

som skriver på beatrices blogg,



haft en bra dag? :)

2009-06-04 @ 22:11:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0