Annandag midsommar

Egentligen varför finns det inte annandag midsommar? tanken slog mig förut när jag va ute o promenera en sväng i det fina vädret.. hm, ja jag vet att jag funderar på kanske onödiga saker.. Men sådan är jag=) Tur man inte grubblar över större saker haha.

Hade tid hos läkaren kl 15.00, va därifrån 15.05.. Läkare måste ha jävligt bra timlön. 300 spänn för fem min arbete. Gott att ha det gjort iaf. Ingen hörselkontroll eller något sådant idag, så då gick det fort! Va inne på blodcentralen efteråt. Funderar på att bli blodgivare.. Eller ja.. Det har jag funderat på länge..Man kanske skulle ta tag i det oxå!? Jag gillar ju sjukhusmiljön och när de sticker en i armen o sådär.. Jag vet att jag är lite knäpp. Jag tror det va därför jag ville jobba i vården. Men sedan insåg jag nog att det va roligare att själv bli stucken än att själv sticka andra :P

and it all coming back to me now...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0