Mysväder

Idag är det riktigt mysväder! Har varit nere på gymmet och kört ett pass. Va rätt trött. Men tog mig en välbehövlig sovmorgon imorses. Har varit som en bastu i lägenheten inatt. Va nog uppe och duschade fyra(?!) gånger inatt. Liiite får jag faktiskt skylla mig själv för jag hade tänt ljus inatt. Ja jag vet att ni tycker jag är knäpp, men jag tycker ju bara det är såå mysigt. Kan inte hjälpa det. så det var värt det. Har man blivit gammal när man tycker det kan va mysigt att gå till Pråmen och dricka lite vin bara för sällskapet och inte bara för att bli full? Skönt va det iaf att inte hela dagen va bortkastad så man kunde träna ändå. Och speciellt idag när det e lite svalare ute. Eller så är det inte vuxenpoäng utan bara en abstinens efter träning? Fast igår hade jag faktiskt inte en tanke på att träna idag. Så det va nog snarare det andra denna gången iaf.. Haha jag har en diskussion med mig själv är. Kul för er lixom:P



Denna bilden är tagen av min morbror Leif under min mammas 50-års kalas i Stenungsund i fredags.
På bilden är min mammas barndomskompis Lena, Mamma och jag med ryggen mot kameran. Bildbevis på att jag fick lite färg under veckan som gått=)  Häääärligt. I bakgrunden ser man den fina altanen som min mosters man och hans svärson byggt. Visst är den fin?! Jag har varit dålig på att besöka dem för jag hade inte sett den innan i fredags och det va ett tag sen den blev klar. Kanske dyker upp mer bilder från kalaset och veckan i Falkenberg. Håll ögonen öppna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0