Lekt med Bimbo idag

Imorses när jag vaknade lagade jag mat till jobbet så jag slapp leva på gurkmackor! Sedan gick jag till gymmet och körde ett härligt benpass. Me like! Finns inget bättre än att börja dagen med att träna. Då blir man genast på gott humör. Även om just benpasset kanske inte är min favorit. Men sjukt skönt. Efter träningen blev det att fixa sig för jobbet och dra dit. Efter det åkte jag till Bimbo i Trollhättan=) Helt underbart att få sitta och tjöta och bara vara.. Fast ah... Emelie fick ju faktiskt jobba lite.. Hon klippte mitt hår och det blev så fint så! Nu ska jag snart sova så jag orkar med jobbet imorn! Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0