Jobb hela helgen

Har jobbat från 8-18.30. Dagen har gått sjuuukt fort. Men däremot har jag gjort två klantiga grejer idag.

Nr 1: När jag vaknade skulle jag skära upp lite gurka. Skar mig istället rätt i fingret så det blev ett jack in till benet i fingret eller vad man ska säga. Ganska djupt med andra ord :P Sedan fick jag gå plåstrad med sex eller sju plåster hela dagen. Blödde ganska kraftigt på morgonen. Ja så kan det gå när Marie är lite trött och tror hon ska skynda sig..

Nr 2: På vägen hem från jobbet ringer jag ett samtal. När jag kommer hem och har lagat mat börjar jag leta efter telefonen.. Hittar den inte.. Hade hämtat mammas bil på vägen hem från jobbet och tänkte att den ligger säkert där.. Går ner och letar i bilen. Hittar den inte. Sedan tänker jag att jag måste ut och köra tillbaka och se om mobilen ligger kvar där jag avslutade samtalet.. Men som tur var hittade jag mobilen på golvet i baksätet av bilen.

Nu på kvällen har jag haft besök av Linn och vi har suttit och tjötat och haft det jättemysigt. Nu ska jag snart sova. Borde väl egentligen redan sova. Blir jobb imorgon med.

Hoppas ni har en bra helg/semester!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0