Idag är idag

Äh, jag vet inte om jag orkar uppdatera så mycket om veckan. Men det har varit en kanonhelg. Synd att jag inte orkade med Fallens igår bara:( Däckade väl runt nio eller nåt! Därav vaknade jag vid typ sex imorses jättepigg. Jag tvingade mig att somna om. Vaknade igen vid kvart över åtta. Då insåg jag att det inte var någon idé att försöka sova mer. Va inte ett dugg trött. Fick tagit tag i städningen som jag lovat mig själv att göra i princip varje dag denna veckan. Men just nu har jag inte haft någon lust. Dels är det nog för jag inte känner för att greja alls med denna lägenheten mer. Letar efter en ny, men just nu verkar det dåligt med lägenheter. Men imorses fick jag ett ryck iaf och tog tag i städningen.

Idag har jag inte känt för att direkt umgås med någon. Bara ha kvalitetstid med mig själv=) Tog en tur ut till Överby och kikade. Jag hittade en skitsnygg tröja som jag köpte. Hade väl kanske egentligen inte råd. Men jag var bara tvungen. Stadium är fan farligt för min plånbok. Köper nästan alltid något när jag går in där:P Jag är ju ingen modeslav utan gillar lite mer sportigt så Stadium e kanon då. Och ja ni kan ju gissa vilken färg tröjan var i oxå............................ självklart rosa.

Nu måste jag snart ha nya träningskläder oxå. Någon som kan tipsa om någon bra butik förutom Stadium då;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Absolut! Men hör av dig när du är ledig :) Puss

2009-07-19 @ 19:10:15
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0