Dagen efter

Var ska jag börja?=) Var en kanonkväll. Hade så jävla kul. Det var tråkigt att tjejerna bangade. Tyvärr va det ju inte första gången. Men två tjejer hakade på iaf. Tack Madde och Susanne va riktigt riktigt kul=) Grabbar brukar faktiskt va lättare att få med sig ut så även denna gången. Va ett tag sen det var förfest här och det brukar inte gå på sommaren eftersom det blir så varmt här. Men igår va det ju rena höstvädret så det gick kanon. Krypavstånd till krogen. Det gillar jag=)

Jag hade jobbat tio timmar innan party, men jag är inte den som kastar in handduken ändå. På sommaren är jag av någon anledning festprinsessa nr 1 ;) Man blir mer sugen då. Synd bara att det inte va grillväder innan. Finns få grejer som slår grillad mat=) Men det lär nog bli fler gånger med chans till grillat!

Ute på TG va det riktigt mycket folk ute (?) tror jag iaf. Kul. Varmt va det i vilket fall. Fan vilken kul kväll det var. Lyckad förfest och lyckad utekväll. Tack för en kanonkväll=)




Kommentarer
Postat av: Linda

Ikväll ska vi på bio :D

2009-07-12 @ 15:24:36
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

vi såg ice age 3 :)

2009-07-12 @ 22:05:41
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0