Långhelg och träningsvärk

Körde ett grymt härligt benpass på gymmet igår. Kände det redan då, vilken jäkla träningsvärk jag skulle få i benen idag. Darrade så skönt i benen redan då=) Finns inget härligare än när man får ont i ben och rumpa när man går i trappor pga träningen!!

Jobbade stängning igår igen. Vad mörkt det är på kvällarna nu. Det är lite skrämmande vad fort hösten kommer på. Jag gillar ju iofs hösten. Men ena dagen är det ljust ute nästa får man börja använda reflexer! Nu kan jag iaf tända ljus utan att folk tycker jag är konstig=) Även om jag inte bryr mig om ifall någon skulle tycka det, jag gör ju det ändå haha.. Men då slipper  andra ha något att störa sig på!

Nu har jag börjat min helg. Eller ja den började igår när jag kom hem från jobbet.. Sweet.
Ihelgen är det Fjortismäss i Vänersborg eller förlåt Fridamäss tror jag visst det heter. Det är alla högstadie- och de som går på gymnasiet och inte fyllt artons fyllehelg, såhär när skolan börjar efter sommaren.  Det va tider det.. Även om det va en kul tid så skulle jag inte vilja va där igen..  Var sak har sin tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0