Däckar nog snart..

Morgonen började med att en av sommarvikarierna ringer hem till mig och säger att hon är sjuk. Fick lite halvpanik och tänkte hur ska detta gå idag nu då.. Men det löste sig för en annan av sommarvikarierna som alltid brukar ställa upp kom in och jobbade. Slapp vi ha världens helvetes stressdag=) Är tillräckligt påfrestande att va på jobbet i 10,5 timme och hinner man då inte med det man ska eller äta något under dagen så är det inte roligt. Men nu gick det som sagt bra. Även om allt flöt på så är jag riktigt trött nu. Fast känner mig duktig som faktiskt ställde mig och lagade mat och till och med diskade när jag kom hem. Men nu blir det nog inte många knop resten av kvällen. Lägga sig och sova tidigt och ladda för sista arbetsdagen för veckan. Lugn helg utan party denna helgen oxå då med andra ord:) Känns rätt skönt efter en sommar med mycket festande.  Tillbaka i vardagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0