perfekt dag

först jobba några timmar, sedan till mitt favvoställe.....dvs gymmet=) min frizon!
efter det ägnade jag eftermiddagen åt mindre roliga tvätta. men det va inte så farligt tråkigt ändå.. gott att vila sig lite mellan tvättarna.. för ovanlighetens skull:P är väl inte min starka sida att varva ner kanske..  när tvättarna va klara åkte jag ut till överby en sväng.. skulle hitta träningsbyxor hade jag tänkt.. men blev en tröja istället..o lite matshopping hos konkurrenten... övervägde att ta mig till sportlife, men kände mer för en promenad, så tog mig en promenad o fick med mig lite sällskap. det va riktigt härligt=)  så kort och gott det har varit en kanondag!


vem är anonym som skrev ett inlägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0