Påsken e över..

Påskhelgen började med att jag slutade jobba på fredagen o gick hem o sov. Va nog trött för sov i fjorton timmar..
Helgen har mest gått i lugnets tecken. Umgåtts med släkt o familj. Vi va hemma o fixade hos morfar i söndags..då var han riktigt dålig.. senare på kvällen ringde en sköterska till mamma o ville skicka in honom.. så nu ligger han inne igen.. han äter ju inte ens längre...

Igår firade vi mig lite hemma hos mamma.. tack för allt fint=) och tack för att ni är så underbara. Älskar er.
Senare lånade jag mammas bil o bara körde runt. Tycker verkligen om att köra bil. Underbart.

Idag va jag tillbaka på jobbet. Härligt. Men jag är rätt trött nu.
Nu blir det datorn en stund och sedan sova. jobbar tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0