Måndag

Har varit och tränat. Är ledig idag. Helgen blev jobb på lördagen, skulle egentligen varit ledig. Men fick hoppa in eftersom en kollega blivit sjuk. Fast det gjorde mig inget, hade ändå inget bättre för mig=) Igår va jag o träna, blev även en tur upp till skidstugan och promenera. Vad skönt det är att komma ut i skogen o rensa tankarna.. Underbart.

Är lite sugen på att göra något snart, typ en ny Ålandskryssning eller så.. (dock inte samtidigt som de filmar för Färjan på kanal 5) Vill ju helst inte visas på tv.. och absolut inte på bästa sändningstid haha.. Någon som är sugen på att hitta på något liknande, så säg gärna till..




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är, men har inte möjlighet förrän i sommar =)

2009-04-21 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0